ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל אדוורדס חיפוש + רימרקטינג בתחום של גיזום ושימור עצים

אם יש לכם עסק שמתמחה בגיזום עצים, העתקת עצים, שימור עצים, כריתת עצים וטיפול בעצים ואתם מתכננים לפרסם בגוגל אז חשוב שתקראו איך אם צריכים לפרסם על מנת שהפרסום יהיה יעיל ומנוצל במקסימום את התקציב היומי שלכם.

תחום גיזום העצים הינו תחום מורכב מכיוון שישנם הרבה מאוד בעלי מקצוע שמספקים את השירות.
ההבדל בין בעלי המקצוע יהיה ברמת המקצועיות הניסיון והידע שלהם בטיפול בעצים.
הניסיון חשוב מאוד בענף הזה בגלל שרק אחרי מספר חודשים שגוזמים עץ בצורה בריאה יהיה ניתן לראות את השינויים.
לכן כדאי לבחור בעל מקצוע עם ניסיון ועם תיק עבודות שניתן לראות.

לכן חשוב לעשות מספר דברים במהלך הפרסום על בסיס יומי.

1. חקר שוק על המתחרים שלכם.
2. אופטימיזציה מלאה על בסיס יומי על מנת לדעת את העלות להקלקה, שעות הפעילות הטובות ביותר בהם מחפשים בגוגל הכי הרבה וכמובן מעקב אחרי המיקום שלכם שצריך להיות בין מקום 1-4 על מנת שתקבלו פניות.
3. החלפת הבאנרים של הרימרקטינג לפחות פעם בחודשיים.

אם אתם רוצים לדעת עוד אתם מוזמנים לחייג – 054-2634434 עודד

עבודת גיזום עצים עם מנוף סקירה כללית

גיזום עצים הוא שירות שהצורך בו יכול לעלות לעיתים קרובות, כאשר בכוחה של עבדות הגיזום, לאפשר ולשמור על בריאות העץ ועל מראהו האסטטי והמרשים – וכמובן, למנוע מיני מפגעים שונים, כאשר, עץ אשר גדל בצורה לא מבוקרת בסביבה עירונית או בחצר פרטית עלול לגרום נזקים ובמקרים קיצוניים אף לסכן חיים.
חשוב לציין, שמכיוון שיש לא מעט עצים גבוהים וברוב המקרים, הצורך בעבודות גיזום יהיה בעצים שכאלו – הדרך היעילה והבטיחותית ביותר, לבצע את עבודת הגיזום תהיה באמצעות שימוש במנוף.

דגשים חשובים בעבודת גיזום במנוף

לא כל אחד רשאי או מוסמך לעבוד עם מנוף ובטח שלא לבצע עבודת גיזום במנוף. לכן, כאשר עולה הצורך בעבודת גיזום במנוף, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בצורה קפדנית את אותה החברה אשר תבצע את עבודת הגיזום.
יש לוודא, שאותה החברה מחזיקה ברשותה את כל אותם הסמכות, האישורים הרלוונטיים והביטוחים השונים אשר מסמיכים אותה להעניק עבודת גיזום עם מנוף.
יש לבדוק שלעובדים באותה החברה, יש רישיון ייעודי לעבודה עם מנוף וכמובן, כדאי לבדוק שהיא ערוכה לבצע את העבודה בצורה מדויקת ומקצועית ולהשיג בסופו של תהליך, את התוצאה הטובה והאיכותית ביותר.

עבודה מתוכננת ומדויקת

עבודת גיזום במנוף חייבת להתבסס על כללים קפדניים ולהיות מתוכננת לפרטי פרטים, זאת במטרה לשמור מחד על בטיחות העוברים והשבים ובכדי למנוע מצבים בהם תגרם לעץ פגיעה משמעותית, כתוצאה מגיזום לקוי.
בטרם הליך הגיזום, נבחר המיקום המדויק בענף בו יתבצע הגיזום, כשהמטרה תהיה להמשיך ולאפשר לו צמיחה בריאה. 

רוצים לדעת עוד?

חייגו 054-2634434 או מלאו פרטים

שלחו הודעה
דילוג לתוכן