ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל אדוורדס חיפוש + רימרקטינג בתחום של פטרת ציפורניים

אם יש לכם עסק שמתמחה בטיפול בפטרת ציפורניים בשיטה מסוימת ואתם מתכננים לפרסם בגוגל אז חשוב שתקראו איך אם צריכים לפרסם על מנת שהפרסום יהיה יעיל ומנוצל במקסימום את התקציב היומי שלכם.

תחום המטפלים בפטרת ציפורניים בגוגל הינו תחום מורכב, קשה ויקר כאשר רוצים לפרסם בגוגל אדוורדס.
הסיבה לכך הינה שכ 70% מהישראלים סובלים מפטרת מה שגורם לעשרות אלפי חיפושים בחודש בתחום.
בגלל כמות החיפושים התחרות מאוד קשה והמילים מאוד יקרות.

לכן חשוב לעשות מספר דברים במהלך הפרסום על בסיס יומי.

1. חקר שוק על המתחרים שלכם.
2. אופטימיזציה מלאה על בסיס יומי על מנת לדעת את העלות להקלקה, שעות הפעילות הטובות ביותר בהם מחפשים בגוגל הכי הרבה וכמובן מעקב אחרי המיקום שלכם שצריך להיות בין מקום 1-4 על מנת שתקבלו פניות.
3. החלפת הבאנרים של הרימרקטינג לפחות פעם בחודשיים.
 

פטרת בציפורניים רגליים וידיים - סקירה כללית

פטרת בציפורניים, עלולה להוות את נחלתם של גברים ונשים, בכל קשת הגילאים. 

פטרת הציפורניים נוטה להתפתח בסביבות שהינן לחות וחמות, כך שלדוגמא, אנשים אשר מרבים ללכת עם נעליים סגורות, עלולים לחשוף את עצמם לפטרת.
כאשר זיהוי הפטרת כבר בשלביה המקדימים, תאפשר לטפל בה בצורה המקסימאלית, בין התסמינים של הפטרת: צבע עכור בציפורניים, שינוי צורת הציפורניים, שינוי גוון הציפורניים לצהוב או לבן ובמקרים חמורים יותר גם לחום, בשלבים מתקדמים יותר של המחלה (לעיתים שינוי הגוון יבוא לידי ביטוי בפסים אשר יופיעו על גבי הציפורן), הציפורן עלולה להתנתק ממקומה.

 

חשיבות האבחון והטיפול

אומנם פטרת ציפורניים היא יחסית נפוצה ולפי נתונים, היא מהווה את נחלתה של כחמישית מהאוכלוסייה, בכדי לטפל בה, חשוב לאבחן אותה תחילה ולוודא שהתסמינים אכן מעידים על קיומה.
לאחר האבחון, אפשר לעבור לשלב הטיפול בפועל, כאשר קיימות לא מעט שיטות באמצעותן ניתן לטפל בפטרת ציפורניים כמו: שימוש בתכשירים שונים, טיפול תרופתי (כדורים), טיפולים טבעיים (שמן עץ התה, חומץ תפוחים וכיוצא בזה) וטיפולים המתבססים על טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות – כמו לדוגמא, טיפול הלייזר בפטרת ציפורניים, אשר נחשב ליעיל ואיכותי.
כמובן, שההמלצה היא לסקור בצורה מעמיקה את כל השיטות על יתרונותיהן השונים ולוודא אלו מהם נחשבים ליעילים יותר וליעילים פחות ולבחור מתוכן את אותה שיטת טיפול המתאימה והיעילה ביותר מתוך ההיצע.

לא נעים אך גם לא נורא

פטרת בציפורניים היא תופעה לא נעימה, אך בזכות שיטות הטיפול היעילות המוצעות כיום, היא גם לא כל כך גרועה.
אם גם אתם סובלים מפטרת ציפורניים ורוצים להיפתר מהפטרת לצמיתות, מוזמנים ליצור קשר ולקבל את כל הפרטים על השיטה היעילה באמצעותה ניתן להשיג את התוצאה המבוקשת. 

רוצים לדעת עוד?

חייגו 054-2634434 או מלאו פרטים

שלחו הודעה
דילוג לתוכן